quilaoronja

Direktlänk till inlägg 4 maj 2015

Grabbarna var med....

Av Susanne - 4 maj 2015 22:21


 Regn och kamera, det är ingen bra "kombo".

Men jag bryr mig ju inte om det.

Är man på äventyr så är man,

och då SKA ALLA hundar vara med på bild, så det så!

            

Eller bild och bild....det såg för det mesta ut så här, 

när man blickade ut i skogen, mellan träden.



"NU KOMMER VI!!"

Alla fyra på rad!

        


Oj, här har dom visst tappat en styck hund?



Linus lite intryckt under en gran....av dom båda brudarna   



Regn eller inte,

det är i alla fall väldigt härligt att se fyra kompisar leka och ha roligt.



"Jaha, vad säger ni....vad ska vi hitta på nu??"

Stannar en stannar alla   



"Måste du kommentera precis allt vi gör??"

"Jaa, vi pratar med dig, du med kameran!"

 


GRUPPBILD!

Blöt sådan   



Som vanligt, Ludde finns där Ronja finns.

Dom är så söta 

  


Det som skvätter omkring Skorpan är INTE bara vanligt vatten!

Nix, det är väldigt skitigt vatten....



Även om bilden säger något annat, så hade vi i alla fall väldigt roligt.

Och vi klarade oss rätt bra från ösregnet.....som kom först på slutet av leden.


Leden ja, den hade så fina, nymålade markeringar.

Men lik förbaskat höll det på att gå åt pipsvängen ett par gånger!!

Svårt det där, när man är två som inte har en aning.


Här sitter fr.hö

Lilla Ludde, Linus, Ronja och Skorpan.

Blöta, skitiga, goa hundar!



Så klart hade vi fika med oss, som vi delade med oss av (till den som ville ha, m a o ALLA)...förstås.

"Lite varm dryck är inte dumt", tycker Linus.



Vi säger tack för att ni följde med och irrade med oss   

En trevlig led som var helt nyanlagd, det var väl bara den lilla solen som lyste med sin frånvaro.

Men har man hund, då spelar ju lite regn inte den minsta roll.


Efter alla tråkigheter som drabbat oss den senaste tiden, så trodde jag nog att det var bra nu.

Sa det senast i går.

Men nej då, ännu några hemska saker har hänt oss.


Och jag säger det igen....och igen!

VAR RÄDDA OM ER SJÄLVA OCH VARANDRA

 

Tag vara på dagen, i morgon kan det vara för sent

 

Kram

Susanne

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 30 december 2022 22:30

Att försöka skriva några rader utan att åter nämna Tjorven, det går ju inte. Att försöka skriva något glatt o roligt, ja där är jag inte ännu.   Men ni alla som älskar hundar vet hur det känns när hjärtat brister, och ni vet också att m...

Av Susanne - 13 december 2022 19:04

Jag kan inte sluta gråta. Kan inte heller förstå det som hänt.   Vår älskade, fina, underbara Tjorven finns inte längre med oss.     Det har gått en vecka sedan den där dagen, men jag har inte kunnat skriva om det. Allt gick så f...

Av Susanne - 30 november 2022 20:30

  Såå mycket snö vi fick! Är man en berner så älskar man just vintern, och jag blir glad över att se dom busa i snön. Härligt!!   Om man helt plötsligt drabbas av en sjukdom, tar det sin tid att förstå, att acceptera, att lära sig...

Av Susanne - 8 november 2022 22:16

  Under många års tid har vi varje höst åkt till fjällen en vecka. Hyrt mysiga stugor på olika platser.  Upplevt allt det vackra som naturen erbjuder på hösten.   Efter att jag blev tvungen att "fixa" båda mina knän med proteser, tänkte ...

Av Susanne - 30 april 2022 23:35

  Hur tar man bäst vara på en dag som denna? Jo, i min värld är en heldagsutflykt till en vacker plats det allra bästa. Som här t.ex, och med hundarna så klart!       Vackert!           Tjorven har varit här tidigre, och s...

TJORVEN!

 

SKRÅLLAN!

 

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards